Beautiful week

Förlåt för dålig uppdatering, jag har inte haft tid att skriva, haft fullt upp denna vecka. Det blev en helt utgångar, matupplevelse och häng med fina vänner. På måndag var jag o Tomas och åt på en nytt restaurang som heter Kungsgatan 133, mycket god mat, det blev pasta med skaldjur för min del, medan Tomas åt skaldjursgryta. På torsdag hade jag temadag med jobbet angående ny respirator utrustning! På fredag var vi ut och åt igen på en italiensk restaurang på Vezzo och shoppade lite på stan. Igår blev det Brunch på nya Stora Hotellet och sen middag på fantastiska Köksbaren o vi dansade loss på All Star. Jag behövde verkligen en sån vecka för att få lite energi. Nu på söndag blir det bara att ta det lugnt o förbereda sig för nattjobb Här får ni se hur min vecka har sett ut..
 
 
 
 
 
God pasta på Kungsgatan 133
 
Espresso med lollipops, det senaste :D
 
Lunch på Vezzo: Cesarsallad
 
 
 
Brunch på Stora Hotellet
 
 
 
 
Middag på Köksbaren igårkväll
 
Drinkar på Allstar
 
Startar söndag med en smoothie: Mango, kvarg, mandelmjölk, chiafrön, havregryn, blåbär o hallon.... Mums

Kommentera här: